cmescope 0-0, een dróóm van een medium Aan de bioscoopondernemers in Nederland L Amsterdam, 15 maart 1979 Betreft: bijwerkje van ca.8 minuten over Europese Verkiezingen tegen extra betaling van 60 meter reclametarief. Mijne heren, Op 7 juni a.s. vinden voor het eerst de Europese Verkiezingen plaats Speciaal voor het bioscooppubliek is hierover een aantrekkelijke 8 minutenfilm geproduceerd, dus geheel geschoeid op de leest van ontspanning, interesse en vermaak. De u bekende N.B.B./N.V.B.-commissie "niet commerciële reclame" heeft dit bijwerkje geschikt bevonden tegen betaling van 60 meter (dat is ruim 2x zoveel als voor een gewone reclamefilm) Deze film kan worden vertoond boven het gewone aantal reclamefilms, in principe 14 dagen per bioscoop. De film is ook vertoond op de contactmiddag van dinsdag 6 maart.j .1. Verzoeken tot vertoning kunt u richten tot uw eigen bioscoopreclamebureau. Hoogachtend, C I N E S C OJ3 E Expl.bur,voö":ftf Bioscoopreclame v.o .f O G.F. Turèl. P.S. het spreekt vanzelf dat de film, partijpolitiek gezien, volmaakt kleurloos is. _J Member of Screen Advertising World Association Ltd. (SAWA) i Prinsengracht 753, 1017 JX Amsterdam Telefoon 020 - 22 57 66 Corr. adres uitsluitend Postbus 3597 - 1001 AJ Amsterdam Amro Bank N.V. (nr. 46.62.16.025) Postgiro 747600 - Gemeente giro C 6600

Historie Film- en Bioscoopbranche

Film | 1979 | | pagina 2