HET IDEE VM HET IMS. 1996 HET IDEE VAN HET JAAR 100B WAAR MAAKT U DAN KANS DP7 LQDFT U AL TIJDEN HOND MET EEN IDEE WAARVAN U DENKT DAT HET KAN BIJDRAGEN AAN EEN VERBETERING VAN DE EIOSCOOPMARKT? DF IG ZO'N IDEE U RECENTELIJK TE BINNEN GESCHOTEN? DAN HEEFT U NQG 2,5 MAAND DE TIJD DM DAT IDEE IN TE DIENEN BIJ DE STICHTING MARKETING L COMMUNICATIE DM ZD RAND TE MAREN DF: ALLE IDEEËN [GRDDT DF KLEIN. SUFEREENVDUDIG DF VOORZIEN VAN EEN GRDNDIGE MARKTANALYSE] DIE EEN RDL RUNNEN SFELEN BIJ EEN STIJGING VAN HET BIOSCOOPBEZOEK, ZIJN VAN HARTE WELKOM. BENT U DE GEESTELIJK VADER VAN EEN IDEE ALS DE VERWACHT KALENDER, DE 2 VDDR 1 ACTIE, DE VERTONING VAN DE BID5BAND IN WINKELS [WINNAAR IDEE VAN HET JAAR 'S5]7 AARZEL DAN GEEN SECDNDE EN DIEN UW IDEE IN BIJ DE STICHTING MARKETING l COMMUNICATIE! BENT U WERKZAAM IN HET BIOSCOOPBEDRIJF EN HEEFT U EEN GENIAAL IDEE? ZET DIT DAN OP MAXIMAAL VIER VELLETJES A4 EN STUUR DIT VOOR HET EINDE VAN HET JAAR OF NAAR DE STICHTING MARKETING 1 COMMUNICATIE POSTBUS 25045 1570 AA AMSTERDAM i

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1996 | | pagina 8