liFRiiêKT En verder... NATIONALE BIOSCOOPBON Succesvolle acties, een slotoffensief met radiospots, veranderingen bij de special editions en MaDiWoDo-bioscoopkaartjes, het levert weer genoeg gespreksstof op over het leukste cadeau in het donker. WACHTEN OP DE DOORBRAAK Als het aan de makers van In Oranje ligt wordt de film een groot succes. Misschien dat de Oranje euforie rondom het EK daar een steentje aan kan bijdragen. Holland Film Nieuws bracht een bezoek aan de set. Tel. 0252-527716 Fax. 0252-234495 The end 1^ special edition Finding Nemo on Agenda 18 NVB: cursus agressie 1" Op locatie De Bios Top 10 2003 Kerstpuzzel Techniek: bioscoopreclame digitaal 29 NVB: operateursexamen Internationaal: Movie Down Under Techniek: de buren gaan digitaal Teasers Spotlight: Rudger van Slooten 4 Colofon 4 Adverteerders Action Freight pagina 5 Action Sign pagina 19 A-film Distribution pagina 8 Arcaplex pagina 34 Huizenga Group pagina 32, 47 Independent Films pagina 17 Jimmy's pagina 6 Jogchem's Theaters pagina 14 Merral Theaters pagina 31 Minerva Groep pagina 12 Nationale Bioscoopbon achterzijde Popcorn USA pagina 10 RCV Film Distribution pagina 33 Renovo pagina 30 Selectronic pagina 38 Stichting Bio-Kinderrevalidatie pagina 36 Ticket International Software pagina 11 Titra Filmlaboratorium pagina 39 TixWay pagina 12 United International Pictures cover, pagina 24, 25 Utopolis Nederland pagina 32 Warner Bros. (Holland) pagina 2, 3 Young Media Group pagina 45 A-film Distribution Arcaplex Huizenga Group Independent Films Jimmy's Jogchem's Theaters Merral Theaters Minerva Groep Nationale Bioscoopbon Popcorn USA RCV Film Distribution Renovo Selectronic Titra Filmlaboratorium Yannick van de Velde in In Oranje. Foto Jaap Vrenegoor specialisten in transport - opslag - distributie Amsterdam - Rotterdam Brussel - Los Angeles HOLLAND FILM NIEUWS - 5

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2003 | | pagina 4