Nationale Bioscoopbon 17 De handcampagne die we de afge lopen jaren hebben gebruikt, begint ook steeds herkenbaarder te worden voor de consument. Deze vervangen zou dan ook op dit moment kapitaals vernietiging zijn. De vernieuwde handcampagne, met standaard witte achtergrond en schuingedrukte tek sten, zal zeker nog een paar jaar uit stekend werken. Kiesjecadeaubon.nl Naast een vernieuwde bon en cam pagne om de belangrijkste maanden van het jaar in te gaan, is er nog meer nieuws. Samen met de Entertainmentbon (voorheen cd- dvd-bon), Boekenbon en Theater- Concertbon introduceren we een keuzeconcept in de business-to-busi- ness markt. Bedrijven kunnen hun relaties een bedrag cadeau doen en de ontvangers kunnen zelf de keuze maken welke bon(nen) ze willen heb ben. Dit soort keuzeconcepten heb ben de afgelopen jaren enorm aan populariteit gewonnen, met name ten koste van de traditionele kerstpakket ten. We verwachten dat dit platform in 2008 voor extra business-to-busi- ness verkopen gaat zorgen. Tot slot De gemakkelijkste manier om meer bezoeken te realiseren is en blijft de bioscoopbon. Commitment is het enige wat nodig is van de kant van de bioscopen en filmtheaters. De nieuwe bon en onze marketinginspanningen doen de rest. Wij zullen in november en december weer grote radiocam pagnes voeren op Radio 538, Sky Radio, Q-music en Radio Veronica. Ons verzoek aan de bioscoopexploitanten is om een paar mooie plekjes te zoe ken voor ons nieuwe promotiemateri aal, want zien is kopen. Frank Smit is commercieel manager van de Nationale Bioscoopbon De poster van de vernieuwde hand campagne. HOLLAND FILM NIEUWS -

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2007 | | pagina 17