LEIDT DE NATIONALE BIOSCOOPDAG TOT MEER BIOSCOOPBEZOEK? Een Utrechts onderzoek tijdens de Nationale Bioscoopdag. Door: Drs.L.Veerkamp december 1988, nr.6, pag.28 FILMSPONSORING IS HARD AAN REGULERING TOE Filmsponsoring in Nederland. Door: L.Versluis februari 1989, nr.1, pag.10 VROUWEN IN HET VAK Gesprek met publiciteits-vrouw Monique van Schendelen. Door: Mevr.drs.A.N.Dekker februari 1989, nr.1, pag.16 UITGEBREID ONDERZOEK NAAR FILMSPONSORING GESTART Het begin van een onderzoek over filmsponsoring. Door: L.Versluis maart 1989, nr.2, pag.21 ADVIESCOMMISSIE MARKETING COMMUNICATIE Onderwerpen die aan de orde komen bij de Adviescommissie. Door: F.J.M.van der Putte maart 1989, nr.2, pag.27 FILMSPONSORING NOG ONONTGONNEN TERREIN Filmsponsoring als financieringsbron bij filmproduktie. Door: L.Versluis mei 1989, nr.3, pag.28 ADVIESCOMMISSIE MARKETING COMMUNICATIE De bioscoopbon en de Nationale Filmweek. Door: F.J.M.van der Putte juli 1989, nr.4, pag.18 FILMSPONSORING, EEN GOEDE MOGELIJKHEID Filmsponsoring als financieringsbron bij speelfilmproduktie. Door: Drs.J.R.Hoevers september 1989, nr.5, pag.35 ONDERZOEK FILMSPONSORING VORDERT GESTAAG Gesprek met sponsoring-intermediair Tiebosch. Door: L.Versluis september 1989, nr.5, pag.48 DE SIGARENWINKEL ALS VERKOOPPUNT VAN BIOSCOOPBONNEN Een onderdeel van het Structuurverbeteringsproject Bioscopen. Door: Drs.IJ.Passchier december 1989, nr.6, pag.23 VIDEOFILMBRANCHE START COLLECTIEVE CAMPAGNE Collectieve promotie van de videofilmbranche binnen de Stichting Videofilm Festival, december 1989, nr.6, pag.61 FILMSPONSORING, EEN GOEDE MOGELIJKHEID Filmsponsoring als financieringsbron bij speelfilmproduktie. Door: Drs.J.R.Hoevers januari 1990, nr.1, pag.7 TOENEMENDE MOGELIJKHEDEN VOOR FILMFINANCIERING Omroepen, NOB en Stimuleringsfonds in de markt. Door: L.Versluis februari 1990, nr.2, pag.20 DE SPEELFILM ALS MARKETING INSTRUMENT Filmsponsoring als onderdeel van de marketing mix. Door: L.Versluis april 1990, nr.3, pag.27 CINEMA IS NIET ALLEEN KULTUUR... Een algemene schets van de internationale verkoop en promotie van een 'nationale filmproduktie'. Door: J.Rofekamp september 1990, nr.7, pag.29 FILMSPONSORING IN NEDERLAND Gesprek met sponsor-intermediair Phoebe Felen. Door: Mevr.drs.A.N.Dekker september 1990, nr.7, pag.33 VOOR EEN DUBBELTJE OP DE EERSTE RANG Marketing-instrumenten om de bezoekfrequentie in Nederland te laten stijgen. Door: P.Davelaar september 1991, nr.6, pag.31 IN HET HOL VAN DE LEEUW De verhouding tussen de omroepen en het bioscoopbedrijf. Door: H.Beerekamp december 1991, nr.8, pag.10 EEN FRISSE WIND - SAMEN NADENKEN OVER HET IMAGO VAN DE BIOSCOOP Reactie van Monique van Schendelen (MVSP) op interview met Cannon- direkteur Wim van Wouw in Adformatie nr.40. oktober 1992, nr.7, pag.24 LOVE FRAME Introductie 'Zelfmaak-dia' in Nederlandse bioscopen, december 1992, nr.8, pag.45 DE KRING VAN NEDERLANDSE FILMJOURNALISTEN: VOOR ONAFHANKELIJKE FILMJOURNALISTIEK De doelstellingen en activiteiten van de Kring van Nederlandse Filmjournalisten. Door: J.Heijs mei 1989, nr.3, pag. 17 KOOP SKOOP Het filmtijdschrift Skoop. Door: C.Janssen mei 1989, nr.3, pag.25 FILM INFORMATIE DOCUMENTATIE De functie van het filmperiodiek FID. Door: H.Peters juli 1989, nr.4, pag.33 HET LEVEN VAN EEN STUKJES SCHRIJVER IN DE DAGBLADPERS De verhouding tussen de filmpers en het filmbedrijf. Door: W.Verstappen september 1989, nr.5, pag.29 CLOECK EN MOEDIGH EN HET VIJFDE KERSTRAPPORT De resultaten van het jaarlijks onderzoek onder adverteerders en mediaplanners, naar hun bekendheid met en hun waardering voor uitgeefconcerns en media-exploitanten. Door: P.M.Lem januari 1990, nr.1, pag.32 SLECHTE JOURNALISTIEK Reactie op het artikel "Haalt de bioscoop 2000" in Elsevier. Door: Drs.J.Ph.Wolff februari 1990, nr.2, pag.9 NEDERLANDSE DAGBLADEN EN DE FILM De filmrecensent in Nederlandse dagbladen. Door: Mevr.drs.D.Verdaasdonk september 1990, nr.7, pag.41 DE FILMKRANT Filmblad voor publiek in de theaters. Door: J.Heijs oktober 1990, nr.8, pag. 15 VROUWEN IN HET VAK Gesprek met Gerdin Linthorst, "verslaggeefster van wat zich op filmgebied voordoet". Door: Mevr.drs.A.N.Dekker december 1990, nr.9, pag.27 DE HAND IN EIGEN BOEZEM Verhandeling over de negatieve aandacht voor het bioscoopbedrijf in de media. Door: M.van Praag Drs.W.J.A.van Roosmalen september 1991, nr.6, pag.5 NOS-LAAT (1) Reactie op de aandacht aan het bioscoopbezoek en de bioscopen in Nederland in het programma NOS-Laat op donderdag 25 juli. Door: Drs.J.Ph.Wolff september 1991, nr.6, pag.7 MEDIA NIPO ONDERZOEK IN OPDRACHT VAN NOS-LAAT Weergave van de resultaten van het onderzoek over bioscoopbezoek van NIPO/NOS-LAAT. september 1991, nr.6, pag.7 NOS-LAAT (2) Reactie op de aandacht aan het bioscoopbezoek en de bioscopen in 10

Historie Film- en Bioscoopbranche

Film | 1988 | | pagina 10