F 2.500, VOOR HET MEEST ORIGINELE PROMOTIE-IDEE! Wat moet u doen? Om de zeer verrassende film BABE, EEN BUITENGEWONE BIG lokaal onder de aandacht te brengen, stelt UiP 2.500,- beschikbaar voor het meest originele promotie-idee! Bedenk een origineel idee waardoor een ieder bij u in de omgeving weet dat BABE, EEN BUITENGEWONE BIG dè familiefilm is voor de kerstdagen! Schrijf dit idee op een briefkaart en stuur deze naar UiP, Willemsparkweg 112,1071 HN Amsterdam, t.a.v. de afdeling publiciteit. Alle inzendingen moeten vóór 31 oktober 1995 binnen zijn en zullen door de afdeling publiciteit op bruikbaarheid worden beoordeeld. Het meest originele promotie-idee wordt beloond. Dit is het verhaal van een heldhaftig varkentje met een hart zonder vooroordelen... Als boer Hogget een biggetje wint op de kermis, droomt mevrouw Hogget van sappig gebraden varkensvlees bij het kerstdiner. Daar zijn varkens toch voor, ten slotte? Maar Babe is geen gewoon varken en Hogget is geen gewone boer én niemand kan dan al vermoeden hoe sterk Babe het leven van iedereen op de boerderij zal bein vloeden. De tijd verstrijkt en de zomerzon wordt verdrongen door de kille herfst. Babe kijkt elke dag toe als Hogget en Rex de puppy's opleiden tot herdershonden. Babe besluit als hij later groot is, wordt hij... nou ja, een herdersbig. Onder de indruk van Babe's bijzondere talent riskeert meneer Hogget dat hij wordt uitgelachen en z'n reputatie kwijtraakt door Babe in te schrijven voor het nationale herdershondenkampioenschap. Babe zorgt dat boer Hogget trots op hem kan zijn, maar mevrouw Hogget moet iets anders koken met kerst. Dit is een charmant verhaal over wat er gebeurt als de underdog een onderbig is met een bovenmaats hart. A UWIVERSAL PICTURE UN,^p 1996 UNIVERSAL CITY STUDI0S. INC Doe mee aan de wedstrijd en maak kans op i. 2.5

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1995 | | pagina 15