Wa w si Meer verdienen aan buffetbestedingen? Dat kan met de producten en de service van Coca-Cola. Zeker als u beden kt dat Coca-Cola, Coca-Cola light en Fanta de favoriete merken van bioscoopbezoekers zijn. En hoe zwaar buffet- verkopen meetellen in de exploitatie, blijkt uit onderzoek dat aangeeft dat de gemiddel de brutowinst op buffet verkopen minstens twee maal zo hoog is als die uit kaartver koop. Coca-Cola helpt uw winst op uw buffetverkopen te optimaliseren door o.a. het fountainsysteem en promo tionele ondersteuning. Voor een heldere brochure of een verfrissende presentatie belt u met Coca-Cola Beverages Nederland, telefoon: 010-2455400. Ui7ET Jï H5T. Minute Maid Minute Maid Kjnley KlNLEY 'Always Coca-Cola','Coca-Cola','Coca-Cola light','Cherry Coke', 'Fanta', 'Spnte','Kinley','Aquarius','BonAqua', 'Minute Maid'and the'contour bottle' are registered trademarks of the Coca-Cola Company.'Nestea' is a registered trademark licensed to Coca-Cola Nestlé Refreshments Company, S.A,

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1997 | | pagina 2