Wil jij naar Cannes? 4 i Opnieuw landelijke 2 voor I *w filmfestivals Holland Film House zoekt enthousiaste medewerkers Wie denkt dat glamour en glitter alleen maar in Hollywood bestaan, vergist zich. Het filmfestival in Cannes is één van de Europese filmfestivals waar ze er ook wat van kunnen. Veel Nederlandse gasten bezoeken Cannes tijdens het filmfestival. Jij kan daar ook bij horen! woordje Engels en heb je enige horeca-ervaring? Dan ben jij wellicht de medewerker die dit jaar volop kan meegenieten van de internatio nale festivalsfeer en het bruisende uitgaansleven in de Zuid-Franse kustplaats. Wat moet je doen? Stuur een e-mail of brief met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, leeftijd, ervaring, etcetera. Schrijf Foto Lex de Meester Voor alle Nederlanders die werkzaam zijn in de filmbranche is er sinds 2000 een ontmoetingsplaats in Cannes: het Holland Film House. Dit paviljoen is gelegen op een schitte rende locatie aan de fameuze boule vard La Croisette.Voor het komende filmfestival, dat wordt gehouden van 14 tot en met 25 mei aanstaande, zijn de organisatoren op zoek naar tien mensen die de geweldige, zomerse filmsferen in Cannes wel eens willen proeven, maar ook bereid zijn de handen uit de mouwen te steken! Wil jij gratis vervoer van en naar Cannes? Wil jij gratis verblijf en ook kunnen rekenen op een kleine dage lijkse vergoeding? Ben je niet te beroerd om te 'werken' tijdens de openingsuren van het Holland Film House (09.00 - 20.00 uur)? Ben jij zeer collegiaal en een op en top gast vrouw/gastheer? Spreek je een aardig daarnaast in maximaal vijf regels waarom jij graag naar Cannes wilt. Stuur dat naar jessica@opentoppublicity.nl of Op &Top Publicity, 2e Jacob van Campenstraat 105,1073 XP Amsterdam, onder vermelding van: 'Ik wil naar Cannes'. Doe het wel vóór 14 maart aanstaande. Een vakkundige jury beoordeelt de inzen dingen. Daarna krijg je bericht of jij bent uitgenodigd. Over de uitslag wordt niet gecor respondeerd. Wellicht tot ziens in Cannes! Y Met jaarlijks ruim één miljoen actiebezoeken in de maand juni is het succes van de landelijke 2 voor 1 actie inmiddels bewezen. NFC Marketing heeft daarom ook voor 2003 over eenstemming weten te bereiken met de partners Procter Gamble en Albert Heijn over de AH Filmweken. Tijdens deze filmweken ontvan gen klanten van Albert Heijn bij besteding van minimaal 25,- aan boodschappen een voucher voor een gratis tweede bioscoop kaartje. Gedurende de eerste twee weken van juni (van 2 tot en met 15 juni) staan de filialen van Albert Heijn geheel in het teken van de bioscoop en worden de actievouchers verstrekt. Deze vouchers kunnen bij de bioscoop worden ingeleverd in de periode van maandag 2 juni tot en met maandag 30 juni 2003- Zowel Albert Heijn als Procter Gamble zullen de actie net als vorige jaar communicatief uitgebreid onder steunen. Bovendien gaat het Preview-boekje dit jaar mee als insert in de Allerhande in een oplage van ruim twee miljoen. 14 - HOLLAND FILM NIEUWS

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2003 | | pagina 14