pvc-doeken voor o.a. bioscopen en evenementen v.a. 30.- p.rrï young creations Nationale Bioscoopbon Op drift in Hoogeveen Bel 0512-541331 en vraag Jan de Jong naar de mogelijkheden of mail naarjan@youngcreations.nl gevoerd in delen van het land. Ook hebben we begin mei een radiocampagne gedaan op Sky Radio, Radio Veronica, Caz! en RTL FM. We hebben onze spots aangepast aan de slogan van de branche en de spots zijn nu:'Hallo Nederland, letten we even op! Ook <filmtitel> beleef je groots in de bioscoop met de Nationale Bioscoopbon. De Nationale Bioscoopbon, het leukste cadeau in het donker'Deze spots zullen we ook inzet ten in combinatie met de spots die onze acties communiceren. MaDiWoDo-kaarten Ook de MaDiWoDo-kaarten genereren het nodige extra bezoek op jaarbasis. In de afgelopen maanden hebben we weer een groot aantal kaarten afgezet. Het bewijs van het suc ces van de MaDiWoDo-kaart in de B-to-B markt is dat afne mers terugkomen. Zo gaat de Rabobank ook dit jaar de kaart weer inzetten om jongerenrekeningen te verkopen.T-Mobile heeft de MaDiWoDo-kaart nog steeds in het loyaliteitenpro gramma T-Mobile Extra. Unilever heeft onlangs (in samenwer king met 20th Century Fox) weer een (Lipton) Ice Age 2 kaart afgenomen. Sony Ericsson heeft (in samenwerking met Sony Pictures) MaDiWoDo's afgenomen met vermelding van The Da Vinci Code en Casino Royale. Ook Preview is al jaren een trouwe afnemer van de MaDiWoDo-kaart. Uiteraard hebben we ook nieuwe klanten. In de afgelopen maanden waren dat onder andere KPN en Batavus. Het moge duidelijk zijn; we zitten niet stil. Ook in de komen de maanden gaan we er weer alles aan doen om nog meer bonnen en kaarten in de markt te zetten, om daarmee nog meer extra bezoekers te trekken. Als er iets voor de bon geldt, dan is dat wel 'samen sterk'. De enthousiaste medewerking van de bioscoopexploitanten en hun medewerkers zijn min stens zo belangrijk als die van ons. Samen kunnen we nog vele tienduizenden extra bezoekers naar de bioscopen krijgen dit jaar! Frank Smit is commercieel manager van de Nationale Bioscoopbon. Albertjan Vos (rechts) inter viewt drifter Paul Vlasblom. De bestuurders en meerij ders van 50 volledig opge- pimpte auto's kregen ze bij Luxor in Hoogeveen vorige maand over de vloer. Dat alles naar aanlei ding van de première van The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Ook Euro pees kampioen driften Paul Vlasblom was naar de bioscoop gekomen om het spektakel bij te wonen. 24 - HOLLAND FILM NIEUWS

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2006 | | pagina 22