€7,5» i> Nationale Bioscoopbon Milis van Milis 518000000100 bedraagt hier zo'n 300.000 mensen per dag. Acties op de winkelvloer van de postkantoren hebben dus een grote impact (en niet alleen direct op de verkoop). Van Leest Ook bij Van Leest doen we er alles aan om de bon goed onder de aandacht van de klanten te brengen. Na de posters en toonbankdisplays bij de introductie, staat ons logo nu op de thema-uitingen in de winkels. Daarnaast staan we prominent in het blad People Entertainment en had den we een goede plaats in de sinter klaasfolder. De bon heeft een goede start gemaakt bij Van Leest. In 2007 gaan we de eerste acties doen bij dit keten. Promotiemateriaal Voor sinterklaas hebben we de bios copen en VW's voorzien van een aan tal nieuwe posters. De bioscopen heb ben de cadeauhit-poster gekregen in twee formaten. Bioscopen die in het Scopi Netwerk van Boomerang zitten, hebben de laatste weken van het jaar extra exposure voor de bon gekregen op groot (abri)formaat. De VW's hebben naast de cadeauhit- posters nog een poster gekregen met FlushedAway. Op dit moment wordt aan een nieuwe blikdisplay gewerkt, die binnenkort leverbaar zal zijn. Eindejaars mediacampagne Ook dit jaar hebben we een grote mediacampagne ingezet voor sinter klaas en kerst. Onze radiocampagne 30 november in de bioscoop Casino Royale Special Edition bestond uit meerlingspots (tien plus vijf seconden). De eerste spot was een zogenaamde combispot met een filmtitel, de tweede spot communiceerde twee verkooppun ten. De spots zijn uitgezonden op Sky Radio, Radio Veronica, Q-Music en Caz! Naast deze spotcampagne hebben we ook voor sinterklaas grote non-spot acties gedaan, onder andere met de Casino Royale Special Edition Bioscoopbon, op Q-Music, Caz! en Veronica Televisie. Ook heb ben we voor het eerst nog een paar dagbladadvertenties ingezet in deze periode. Tot slot Dit is de tijd om na te denken over goede voornemens. Wij hebben uiteraard een suggestie: meer aan dacht besteden aan de Nationale Bioscoopbon in 2007. We hebben ook een hele goede reden: vermenigvuldig het aantal bonnen dat bij u wordt ingenomen met de gemiddelde opbrengst per bezoeker (uit recette, buffet en reclame). Het team van de Nationale Bioscoopbon wenst u wederom een bon nieuw jaar. Frank Smit is commercieel manager van de Nationale Bioscoopbon. Flushed Away poster VW's HOLLAND FILM NIEUWS - 1 9

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2006 | | pagina 18