Nationale Bioscoopbon agenaa Het marktaandeel van Kotex verdrievoudigde door de actie Wat nu? Het eerste half jaar hebben we 33% meer bioscoopbonnen verkocht in de business-to-business markt dan in de eerste zes maanden van 2006. Dat belooft veel, zeker omdat de nadruk van onze communicatie in de tweede helft van het jaar ligt. Naast adverteren in de vakbladen zul len we ook twee grote evenementen in de marketing- en mediawereld sponsoren, te weten de AD Reclamezeildag en de Sky Radio Run. Dit levert niet alleen exposure op tij dens het evenement, maar met name in de communicatie er omheen. Daarnaast zijn we druk bezig om een nieuwe propositie voor deze markt te ontwikkelen. Daarover hopelijk meer in de volgende editie van Holland Film Nieuws. Frank Smit is commercieel manager van de Nationale Bioscoopbon 14-09-07-23-09-07 Negende Film by the Sea in Vlissingen www. filmb vtheseanl 27-09-07-23-05)07 Tweede Iraans film Festival in Utrecht www. iraansfilmfestivaln 1 26-09-07-05-10-0 Zevenentwintigste Nederlands Film Festival in Utrecht www.filmfestival.nl 09-10-07-20-10-07 34e Filmfestival van Vlaanderen in Gent, België www. filmfestivalbe 14-10-07-28-10-07 Cinekid, eenentwintigste intermediafestival in Cuftuurpark Westergasfabriek in Amsterdam www.cinekid.nl 07-11-07-11-11-07 Joods Film Festival Amsterdam www.joodsfilmfestival.nl 07-11-07-11-11-07 Negenentwintigste editie Noordelijke Film Festival in Leeuwarden www. noordelij kfilmfestivalnl 7-/7-07 Tweede editie Scenecs filmfestival in Amersfoort www.scenecs.com 22-11-07-02-12-07 International Documentary Festival Amsterdam (IDFA) in Amsterdam www.idfa.nl De actie met de Nationale Bioscoopbon lever de Spaarbeleg een groot succes op.

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2007 | | pagina 18