Eindsprint 2008 F ^.no:;\ettostoopDOU HFN Theaterpaspoort MUSTSEE in Breda BIOSCOOPBON THEATERPASPOORT ,eefl 'De spot is door regisseur Tim Olie hoek met veel passie gemaakt. Nationale Bioscoopbon komt met Spion van Oranje-commercial Zoals ieder jaar wordt in de laatste twee maanden bepaald of het een succesvol of minder succesvol jaar is geworden. Goed zichtbaar zijn vertaalt zich direct in meer verkoop. Daarom zitten we nu midden in de communicatie-eindsprint. Door Frank Smit Onlangs zijn naar alle bioscopen en filmtheaters nieuwe posters voor de feestdagen gestuurd. We hebben wederom gekozen voor het standaard 70x100 formaat dat in de filmposterframes past en voor A5 dat in onze standaards kan. Als de kerstposters op goede plekken in uw bioscoop hangen, zal dat samen met de 35mm-com- mercial zeker zorgen voor extra verkoop. Spion van Oranje Medio december zal de spot met The Day The Earth Stood Still worden vervangen door de Spion 'Club Med-actie van CVcrn/e-commercial. In samen werking met FuWorks hebben we deze spot kunnen realiseren. Paul de Leeuw, Patty Brard, Najib Amhali en Nelly Frijda zullen te zien zijn in de spot die door regis seur Tim Oliehoek en cameraman Rolf Dekens met veel passie is gemaakt. We zijn er zeer trots op dat deze commercial tot stand is gekomen en dat we de bioscoop bon in de drukke kerstperiode aan deze topfilm kunnen linken. Voor Sinterklaas hebben we een actie gedaan bij Free Record Shop en vanLeest, waarbij de consument kans maakte op een Club Med reischeque ter waarde van 3.000 euro. Op dit moment krijgen klanten van deze twee ketens kaartjes voor de voorpre mière van Yes Man. Uiteraard zijn deze acties goed zichtbaar in alle filialen en zorgt dit voor extra verkoop. De acties zijn ook op de radio te horen evenals onze standaard spots. Mocht u nog op zoek zijn naar goede voornemens voor 2009, dan heb ik een suggestie: laten we de bioscoopbon, de grootste publiekstrekker aller tijden, samen nog succesvoller maken. U kunt nu al beginnen... Frank Smit is commercieel mana ger van de Nationale Bioscoop bon. aam oioscoop: mu Plaats: Breda Aantal zalen: 7 zalen Aantal stoelen: 1.345 stoelen Stoelen van: Huizenga Group Formaat grootste scherm: 19 x 10 meter Exploitant: Bioscoop Exploitatie Minerva Bioscoopmanager: Peter Serneels Open sinds: 22 november 2008 Verwachte aantal bezoekers: meer dan 400.000 per jaar Projectoren: Cinemeccanica Kassasoftware: ticket.international Software Trading Bioscoopreclame: Jean Mineur Mediavision Merken bij het buffet: Coca-Cola, Jimmy's Popcorn, Ben Jerry's, M&M's De bioscoop is onderscheidend omdat: 'Het concept.van MUSTSEE is uniek in Nederland. MUSTSEE is geen servicebi oscoop met bediening in de zaal tijdens de film, maar we hebben wel gekozen voor een speciale Club om mensen ex tra service te kunnen bieden. We spelen hiermee doelbewust in op de trend van beleving. Het wordt steeds gemakkelij ker om thuis een film te kijken door dvd en het internet. Wanneer onze gasten een film gaan kijken in MUSTSEE, zijn ze echt een avondje uit.' Website: www.mustsee.nl 'Ik moet-Nederland redden!' (Paul de Leeuw als Francois van Vliet in Spion van Oranje)

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2008 | | pagina 48